تنها در چند سال کوتاه، Slack تبدیل به یک ابزار کاری ضروری در زندگی کاری همیشه روشن و اغلب همراه ما شده است.

بخش بزرگی از بهبودهای گردش کاری که ارائه می دهند، کنترل دقیق اعلان هایی است که از آنها دریافت می کنید. نه تنها می توانید انتخاب کنید که از طریق ایمیل، دسکتاپ و تلفن همراه مطلع شوید، بلکه می توانید یک برنامه اعلان تنظیم کنید و فواصل زمانی بین دریافت همان اعلان Slack را روی دسکتاپ و تلفن همراه خود تنظیم کنید.

این یک مشکل پیچیده برای حل مهندسی است. چند سال پیش، اسلک فلوچارت نحوه تصمیم آنها به اطلاع شما را به اشتراک گذاشت.

بیایید آن نمودار جریان را در این مقاله تشریح کنیم.

این یک مثال عالی از این است که چرا توسعه یک ویژگی ساده ممکن است بسیار بیشتر از آنچه بسیاری از مردم فکر می کنند طول بکشد.

هنگامی که ما یک طراحی عالی داریم، کاربران ممکن است متوجه پیچیدگی آن نشوند زیرا احساس می‌کنند که این ویژگی همانطور که در نظر گرفته شده است کار می‌کند.

slack notification

slack notification

کانال های نوتیفیکیشن slack

می‌توانید از پیام‌های کانال‌هایی که در آن عضو هستید مطلع شوید، مگر اینکه کانالی را بی‌صدا کنید.

مزاحم نشوید (DnD)

مورد بعدی که بررسی می کنند این است که آیا کاربر DnD را فعال کرده است یا خیر. کاربران می توانند آن را در هر زمان فعال کنند یا برنامه ای را برای تغییر خودکار DnD تنظیم کنند.

اگر انتخاب کرده اید که از چیزی مطلع نشوید، این یک خط مستقیم به RED NO بزرگ است. با این حال، اگر انتخاب کرده اید که بر اساس ترجیحات خود به شما اطلاع داده شود، ممکن است به بله سبز بزرگ منجر شوید. با این حال، ممکن است از طریق دسکتاپ یا تلفن همراه به اینجا برسید. در فلوچارت، آنها در مورد بررسی «آستانه زمان‌بندی push تلفن همراه گذشته» صحبت می‌کنند، اما من نتوانستم این گزینه را در رابط کاربری آنها پیدا کنم. شاید این چیزی است که باید در باطن آنها بررسی شود بدون اینکه یک ویژگی قابل تنظیم توسط کاربر باشد.

 

برداشت شما از این نمودار چیست؟